تولید محتوا و ادمین

تولید محتوا و ادمین

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا ، ورزش۳ و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید. رویایتان را در تولید محتوا به واقعیت میرسانیم. به‌تیم با بکارگیری بیش از هزاران صفحه اینستاگرام در تمامی زمینه های کسب و کار، میتواند علاوه بر حفظ و کنترل کیفیت،با اندکی هزینه به‌ کسب و کارتان رونق دهد جهت مدیریت یک پیج در اینستاگرام لازم است یک ادمین ماهر انتخاب گردد که بتواند در توسعه و پیشرفت کاری شما موثر واقع شود لذا به‌تیم میتواند در زمینه های فوق به شما کمک کند
اولین و مهم‌ترین توصیه ما به شما این است که ادمینی را استخدام کنید که به طور کامل آموزش دیده باشد، خودش یک پیج موفق برای خودش راه‌اندازی کرده باشد، حتی چند نمونه کار به شما نشان دهد و بنخواهد روی کسب و کار شما آزمون و خطا کند. ادمین پیج اینستاگرام شما را مدیریت می کند. این کار با توجه به نیازهای آن پیج می‌تواند متغیر باشد. یعنی گاهی شاید کار ادمین، به سادگی پاسخ‌دادن به پیام‌های دایرکت اینستاگرام باشد و گاهی ممکن است مشاوره و ... هم انجام دهد.
لطفاً برای دریافت لیست قیمت پکیج های تولید محتوا و مدیریت پیج با شماره ۰۹۱۲۹۳۱۰۳۸۹ تماس حاصل فرمایید.

برخی مشتریان به‌تیم



ثبت پیش سفارش:

برای ثبت سفارش این سرویس میتوانید بر روی سفارش آنلاین کلیک نمایید و یا از طریق اطلاعات تماس با کارشناسان ما جهت دریافت مشاوره تماس حاصل فرمایید. کارشناسان حداکثر تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش برای انجام اقدامات لازم با شما تماس خواهند گرفت.