امنیت سایت و سرور

امنیت سایت و سرور

ظهور تکنولوژی ارتباطات و اینترنت امکان «اشتراک اطلاعات» و «تبادل آسان اطلاعات» بین سیستم‌های کامپیوتری را به وجود آورده است اما با اتصال سیستم‌های داخلی به شبکه‌های خارجی و ارائه خدمات و مبادله اطلاعات از طریق این شبکه‌ها، خطرات و تهدیدات جدیدی را ایجاد کرده‌ است. مهم‌ترین نگرانی‌های امنیتی مرتبط با سیستم‌های اطلاعاتی شامل دستیابی نفوذگران به سیستم‌های اطلاعاتی و سرقت اطلاعات آن‌ها، ایجاد وقفه و اختلال در ارائه سرویس‌های حیاتی (سیستم‌های کنترل حمل و نقل، نیرو و....) و تغییر یا تخریب اطلاعات می‌باشند. بدیهی است که در این شرایط سیستم‌ها ناچار از بکارگرفتن روش‌های جدید حفاظت اطلاعات و کنترل دسترسی‌ها به منابع سازمان شده‌اند. لذا مجموعه به تیم خدمات گسترده‌ای را در زمینه مدیریت و ایمن سازی ارائه می‌دهد که در ادامه با انتخاب نوع خدمات اطلاعات مربوطه را مشاهده نمائید.

image
طراحي و اجراي سيستم جامع امنيت اطلاعات:
  • سیاست‌ها و دستورالعملهای امنیتی
  • تکنولوژی و محصولات امنیتی
  • طراحی و مستند‌سازی رویه‌ها و دستورالعملهای امنیت
  • ارائه مشاوره تهیه سیاست‌ها و استراتژی‌های امنیتی
  • ارائه مشاوره جهت دریافت گواهی‌نامه امنیت اطلاعات
  • ارائه خدمات آموزش امنیتی برای مدیران و پرسنل
  • شناسائی ضعف‌های امنیتی و تهدیدات مرتبط
  • طراحی و پیاده‌سازی راهکارهای حفاظتی و کنترلی
آزمون ضعف های امنيتی:

مهم‌ترین مبحث در زمینه بهینه سازی سایت، تامین محتوای سایت می‌باشد. محتوا گستره‌ای وسیع را دربر می‌گیرد: تامین متن صوری، متن زبانی؛ متن اداری، متن‌های تبلیغاتی. نمادهای گرافیکی، فایلهای صوتی و تصویری که مجموعه به تیم تمام این خدمات را عرضه می‌کند. در واقع داشتن محتوایی کارآمد و جذاب «بهینه سازی سایت برای کاربران» می‌باشد. می‌توانید موضوعات متن‌های خود را در قالب فایل یا بر روی کاغذ به ما بسپارید. کار‌شناسان ما آماده‌اند تامین محتوای سایت شما را با دقت و سرعتی رضایت‌بخش برعهده گیرند.

:: حفاظت چند لایه از شبکه های رایانه ای

اگرچه Firewall‌ ها نقش مهمی را در تامین امنیت شبکه‌ها ایفا می‌کنند، اما قادر به تامین امنیت مطلوب به خصوص در محیطهایی که اقدام به ارائه خدمات الکترونیکی تحت وب می‌نمایند، نیستند. در حال حاضر با عمومیت یافتن استفاده از فایروالهای شبکه‌ای و بالارفتن امنیت نسبی در لایه شبکه، نفوذگران با تجربه بجای اتلاف وقت برای پویش پورتهای باز روی فایروال‌ها، مستقیما نرم افزارهای تحت وب را هدف می‌گیرند. طبق آمار ۷۰٪ از حملات امروزه در لایه نرم افزاری (Application Layer) رخ می‌دهد. بررسی‌ها نشان داده است که طی فاصله سالهای ۲۰۰۱ تا ۲۰23 تعداد نرم افزارهای تحت وب دارای ضعف‌های امنیتی از ۵۰٪ به ۸۵٪ رسیده است. راهکار مجموعه به تیم، برای دستیابی به حداکثر امنیت و کنترل بر ساختار شبکه و داده‌ها و اطلاعات آن، در قالب حفاظت چند لایه طراحی و اجرا می‌شود که شامل فایروالهای شبکه، سیستمهای تشخیص و جلوگیری از نفوذ و حفاظت در برابر آسیب پذیریهای امنیتی می‌گردد.

image

برخی مشتریان به‌تیم



ثبت پیش سفارش:

برای ثبت سفارش این سرویس میتوانید بر روی سفارش آنلاین کلیک نمایید و یا از طریق اطلاعات تماس با کارشناسان ما جهت دریافت مشاوره تماس حاصل فرمایید. کارشناسان حداکثر تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش برای انجام اقدامات لازم با شما تماس خواهند گرفت.